tirsdag den 14. marts 2017

Bøger fået siden sidst #21 - februar - vlog edition





Februar har været en fantastisk måned for nyudgivende bøger, så meget så jeg har lyst til at læse dem alle på en gang. Udover bøger til anmeldelse, som jeg viser jer i dag, har jeg tidligere vist de bøger jeg har købt i et indlæg for sig her og de graphic novels jeg har købt her

Jeg har længe villet læse Maas' beauty and the beast inspireret fe-historie og mere af Mhairi McFarlane og 'Big magic' lyder bare fantastisk. Jeg har forsøgt at være lidt hurtigere den her gang så jeg holder mig indenfor en mere spiselig vlog-tid. Sidste gang - 21 minutter - hold da op jeg ved da ikke hvad der gik af mig. På billederne kan I se nogle af de bøger jeg fik ind i februar, og i videoen kan I hører mig snakke om dem og resten af bøgerne. Jeg håber I har lyst til at kigge med.







Vil du se hvad jeg ellers har fået ind af døren i februar, så kan du se med under disse links:

Bøger fået siden sidst #20 - februar køb - vlog edition
Bøger fået siden sidst #19 - graphic novels - vlog edition





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig