mandag den 3. april 2017

Ti boglige ting i april






I denne weekend var der krimimesse, men jeg skulle i stedet til afdansningsbal. Noget jeg faktisk ikke plejer at tage til, men jeg går på to hold i år og det ene kunne ikke tage afsted med mindre vi alle ville afsted. Så jeg var lidt udsat for gruppepres der. Men jeg elsker at danse, og det var skønt at være afsted.

April bliver starten på et nyt kapitel - en ny hverdag. En hverdag hvor jeg skal finde ud af hvornår jeg får tid til at blogge, skrive og læse samtidig med arbejdet og baby-tid. Jeg regner helt sikkert med at foretage det meste af min læsning i min transport tid. Det bliver svært at nå at skrive om morgnen som jeg ellers har været ret glad for - med mindre jeg skal stå op kl. 4-5 om natten altså. :0)



I april vil jeg:


Tilbage på arbejdet - juhu. Mit arbejde med bøger, bøger og atter bøger <3

Endelig begynde en 'på tur i mit hjemmebibliotek' indlæg-serie - måske. Med over 2000 bøger finder jeg det ret uoverskueligt, men jeg deler det ned i reoler og se om det er vejen frem. Jeg vil i hvert fald starte med en reol og se om det er noget I har lyst til at se. Men at begynde på det her kræver sætter en ekstra ting i gang, nemlig at ...

Rydde op i mine bogreoler. Jeg har for lidt plads - surprise og nogle bøger er derfor smidt lidt ulogisk rundt omkring, så det vil jeg forsøge at lave om på

Se Guardians of the Galaxy Vol. 2 i biografen. Baby Groot!! Here I come!

Læse videre efter min forårslæseliste og min J.K. Rowling favoritforfatter udfordring

Følge med i Dewey's readathon den 29. april. Jeg deltager heller ikke i denne omgang, måske når min søn bliver lidt ældre

Finde skrive- og blogtid i min nye hverdag

Komme ind i en god rytme igen - hvor jeg skriver anmeldelsen lige efter endt læsning. Eller i hvert fald når det kan lade sig gøre. Nogle gange er det nødvendigt at gå og gruble lidt over en bog før man skriver anmeldelsen. Som om den ikke helt har læst sig selv færdig efter endt læsning

Læsesnacke i påskeæg!

Gense Fantastiske skabninger og hvor de findes på blueray! Yes, det har jeg set frem til lige siden jeg så filmen i biografen. Jeg overvejer at gå all in med tema og alting.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig