fredag den 11. august 2017

Bøger fået siden sidst #26 - juni




I starten af juni tænkte jeg yes! Nu kan jeg forhåbentlig komme godt i bund med anmeldereksemplarer nu hvor de danske forlag ikke udgiver så mange bøger her i sommertiden. Men øhmmm.. der skete det at øhh... ser I, jeg kom til at købe nogle bøger. Ja, saxo havde 20% sommertilbud i en periode hvor jeg havde plusabonnement, så der røg lige nogle bøger i kurven og jeg forudbestilte lige en god stak også, og som jeg glæder mig til at få ind af døren over de næste par måneder. Jeg fik dog en tre bøger til anmeldelse, så lad os starte med dem, herefter bøger jeg har lavet forsidedesigns på og til sidst den stak bøger jeg har købt:






Scarlet af Marissa Meyer og Skæbnemageren af Kenneth Bøgh Andersen har jeg fået til anmeldelse af Rosinante & co. og de var begge to nogle virkelig gode læseoplevelser.







Witcheren af Andrezej Sapkowski fik jeg til anmeldelse af Plusbog og min anmeldelse af den kan læses her. Love is war af R.K. Lilley var Irene så sød at sende til mig fordi hun havde en ekstra.







Alt for tæt på af Abbi Glines og Milas store spring af Emma Norden har jeg lavet forsidedesign til, så jeg skulle selvfølgelig have dem med hjem til min lille designsamling.






Os to på fredag af Abbi Glines har jeg lavet dansk tilrettelæggelse på. Det vil sige at det er det originale omslag, hvor jeg bare har været inde og lave det om til dansk.






Jeg har købt disse to bøger som jeg tror jeg kan få masser af glæde af at slå op i og blive inspireret. Jeg har ikke fået dem brugt endnu, men det er mest fordi jeg kender de personer så godt som jeg skriver om lige i øjeblikket, men jeg tror de bliver guld værd i fremtiden. Jeg har i hvert fald brugt de to andre bøger jeg har I serien af de to forfattere.



Jeg er vild med de andre Back to the future graphic novels, så jeg gik efter endt læsning ind og forudbestilte alle dem jeg kunne. Så i juni dukkede en af dem endelig op og jeg glæder mig til at dykke ned i historien med Doc og Marty McFly. Everytime!



Det var det samme efter jeg havde læst Pivot Point, der måtte og skulle jeg bare have fat i Split Second, desværre kunne jeg ikke længere få den i en hardback så nu passer serien ikke helt sammen på hylden. But oh, well, historien er i hvert fald fantastisk. The Jane Austen project måtte og skulle jeg bare eje da jeg læste hvad den handlede om. Grundlæggende så handler den om tidsrejsende der tager tilbage til den tid hvor Jane Austen lever for at få fat i et tabt manuscript. Lyder det ikke bare fantastisk! Jeg håber bogen lever op til mine skyhøje forventninger. Fingers crossed.





Disse to købte jeg også på grund af beskrivelsen. Roar af Cora Carmack lyder på alle måder som en bog for mig. Jeg savner at læse noget i stil med hvad den her bog lover: magi og kærlighed. Det har jeg hørt at Cora Carmack skulle være mester i. The best kind og magic faldt jeg for - igen fordi jeg savner at læse om hekse og det lyder som en sjov ide at læse om en der kan se andres soulmates men ikke sine egne. Sikke et dilemma, for den hun forelsker sig I kan hun jo se passer på en anden.

SHARE:

2 kommentarer

  1. 'The Best Kind og Magic' ser godt nok fin ud - næsten juleagtig :-)

    PS: er det for tidligt at glæde sig til jul?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har du faktisk ret i. Det gør den. Måske derfor jeg købte den. Og nej det er på ingen måde for tidligt at glæde sig til jul - efter min mening. :0) Jeg har allerede været i gang med at kigge på julebøger. ;0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig