fredag den 15. december 2017

Bøger fået siden sidst #31 - oktober del 2 - vlog edition



Dette er anden del af min oktober boghøst - i første del viste jeg børne- og ungdomsbøger. Denne gang viser jeg resten frem, som jeg har fået ind af døren i oktober. Hvilket er en hel del. Men der er virkelig mange skønne bøger i blandt, og måske du kan få lidt inspiration til noget last minute juleshopping. Hvem ved ... måske en lille julegave til dig selv.

Men her er min video hvor jeg fortæller lidt om bøgerne. Jeg håber du har lyst til at se med. Jeg døjede lidt med lyset, enten var det lidt for mørkt eller lidt for lyst, men jeg håber du bærer over med  mig alligevel. Og sidst men ikke mindst vil jeg lige sige, at det er noget tid siden jeg har filmet den her video, så mange af bøgerne har jeg helt sikkert allerede anmeldt på bloggen, hvis du har lyst kan du altid søge ovre i siden eller i fanen anmeldelser, hvis du vil vide mere om en pågældende bog.




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig